Nabodel jo je na gradu

Lepo sobotno popoldne sta se odločila, da se bosta zapeljala na Ptuj, na kratek izlet, kjer jima je bilo od nekdaj zelo všeč, še posebej zaradi obilice možnosti za romantične sprehode…

Osveta- Od uzorne djevojke do kučke

Sofija je bila direktorova sekretarica, mala zlobna djevojka, koju godinu mlađa od mene. Prvo sam mislila da puca na neku višu poziciju u firmi, ali posle nekog vremena sam ukapirala da je otkinula na direktora. Pošto nas je uhvatila na djelu, tog ranog jutra, moje dotašnje bitisanje u hotelu se drastično promijenilo. Prvo sam mislila […]

Tagovi:

Trojka u bolnici poslije nesretnog pada s bicikla

Skinula sam bolničku pidžamu jer sam bila sva znojna i mokra, a on je skinuo isto sve sa sebe. Skinula sam i moje gaćice a on svoje bokserice jer htjeli smo to. Htjeli smo se seksati sada tu na krevetu.
Mazio je moju pičkicu rukom a ja sam mu ga drkala. Nagnula sam glavu da ću mu ga pušiti a na to otvaraju se vrata od sobe. Medicinska sestra je ulazila. Vidjela nas je skupa. Samo se nasmijala i pitala smije li nam se pridružiti, rekli smo da da. Ona je isto sve skinula sa sebe. Bila je gola. Imala je veće grudi od mene a pičkica joj je bila obrijana a moja nije. Da sam znala da će mi se ovo desiti obrijala bi ju. Bez riječi je kleknula i počela lizati moju pičkicu. Ja sam njegov kurac stavila u usta. Tako je tvrd postao u mojim ustima. Stiskala sam njegova jaja i lizala ih. Ona mi je lizala pičkicu a ja sam lagano stenjala. Došla je do mojih grudi i grickala moje bradavice. Mmmmm… ljubile smo se strastveno i dugo dok nas je on gledao. Sada je ona njemu pušila i drkala kurac a ja sam njoj lizala pičkicu. Mmmm tako je fina bila. Polegnuli su me na krevet, morali su paziti na moju ranu. Raširio mi je noge i počeo je lizati moju pičkicu dok me ona mazila.

Jutranja pohota

V stokih obrnem glavo k njemu in brez odlašanja me poljubi, dolgo, toplo, a rahlo raskavo. “Kavni piškot,” zamrmra v moje ustnice, in me prične poljubljati po vratu. Ko se začnem izgubljati v nežnosti me nekoliko grobo porine k pultu in mi razkreči noge. Ko se zavem, da bom končno v sebi začutila njegov lepi, debeli ud se v trenutku navlažim in kolena se mi zašibijo pod težo sladkega pričakovanja.

PROFESORKA

Blagodarejki i na mesecinata vidov deka nad mene stoi profesorkata i so edno dvizenje ja soblece spavacicata, ja vidov nejzinata picka, golemiot zlaten triagolnik i golemite cicki koi koi se digaa i spustaa so zabrzan ritam, Bese vozbudena kako i jas, me bakna pocna da me lize po gradite i stomakot i za edna minuta go stavi vo usta mojot pistol…go stavase vo usta i go vades cel pa ke go podrkase i potoa pak ke go stavese vo usta, mislev deka ke eksplodiram.- Oh..kako e tvrd, mlad i tvrd..- stenkase- Kade e on- prasav.- Ne se grizi…spie on kako top.

JANJA

Tokrat je Ivan čisto brez zadržkov izvlekel svojga kurca in ga, še mehkega, začel počasi drkati. Vprašal je Janjo, če jo mogoče moti, a seveda je ni. Povedala mu je, da ji je celo všeč, če si ga drka ob pogledu na njo. S tem je vklopila sesalec in začela sesati njegovo stanovanje. Tudi, ko je šla v druge prostore, je vedela, da ji Ivan sledi s pogledom in da že komaj čaka, da pride spet ven. In zato je te prostore veliko hitreje pospravila in se tako poskušala čimveč zadrževati v dnevni sobi in se nastavljati drkajočemu starčku. Kaj kmalu si je odprla že vse gumbe na srajci in je lahko Ivan že strmel v njene velike, debele joške

Teta iz Budve

Vidjeo sam da joj se to svidja i da joj imponuje pa sam polako dodavao i uvelicavao njene atribute. Onako kao usputno sam dodao da bi lijepo bilo da se malo vise druzimo u nekoj intimnijoj atmosferi. Samo se nasmijala ali u ocima sam joj vidjeo da bi to bas bas voljela. Bila je razvedena i nije imala nikog trenutno pa sam pretpostavio da vec neko vrijeme nije imala odnose jer me je na pojedine trenutke gutala pogledom.

PRVA AVANTURA

Položil me je na posteljo in mi ga zaril v mojo že premočeno in kurca željno češpljo. Ni vedel da sem nedolžna zato ni bil nežen, ampak moja češplja je zaobjela kurca in ga posrkala vase kot že izkušena, brez bolečin in neudobja …. zarival ga je divje v mene in me hitro pripeljal do orgazma … kaj takega ufff tega še nisem doživela …. saj sem že sama poskrbela večkrat zase in se pripeljala do vrhunca z roko, ampak to ni bil tak orgazem kot ta, kar stresalo me je.

Мојата фризерка

Целата фризерница мирисаше на хидроген за коса помешано со мувла. Веднаш до мене имаше врата која водеше во живеалиштето на Јадранка. Тоа беше барака, приземје, составена од 4 соби, а едната соба ја пренаменила во работен простор. Се беше старо, чисто ама изабено, му поминало полека времето. Единствено газдарицата се држеше, неа забот на времето ја немаше пипнато.